Totalul afișărilor de pagină

duminică, 12 iunie 2016

Insomnia, gen epic

Deşi deunăzi mă lăudam cuiva că-mi trecură insomniile care, ce-i drept, mi-au fost necontenit muze irefutabile şi prilej de introspecţie, iată-mă, din nou, luptându-mă cu una insolentă şi atroce. Am depistat-o de cum m-am băgat în pat cu gândul "Sper să dorm ..." Ce eroare dar şi ce ironie: am "trezit" insomnia de teama insomniei!
În primă fază dau drumul la Tourette "Mama dracului ...! Băga-s-ar ...! Fir-ar ...!" şi alte asemenea, care nu pot fi reproduse. Fireşte, nu mă repet circa două-trei minute! Apoi mă calmez, îmi induc starea Zen şi caut, cu sârguinţă, un procedeu sistematic de a-mi înşela conştientul, de a-l anihila şi de a mă strămuta în lumea oniricului.
"Bun" zic, "să numărăm descrescător!" Şi încep: "1000, 999, 998 ... dar oare care-o fi cel mai mare număr pe care mi-l pot imagina? Mie ... milion ... ... ... cvadrilion ... cvadriliard ... 9-mii-9-sute-9-zeci-şi-9-de-miliarde-de-cvadrilioane-de-cvadriliarde - când eram micuţă, "catraliardul" era la putere, era cel mai mare posibil! "Mami, te iubesc cât un catraliard!" ... ha, ha, când eram mică îmi plăceau bărbaţii cu mustaţă. Ce stupid! Sinonime la "stupid" ... absurd, tâmpit, aberant ... "Aberant" este o persoană care nu bea bere. ... Redundanţa eufemismului futil în ortoepică ?!? Cee!?! ... Mama dracului, păi aşa nu mai adorm niciodată!
Altceva!
Ştiu!
Oile!
Stânga păşune, dreapta păşune, gard între! Oile mele în stânga, cu berbeci, mieluşei şi doi câini ciobăneşti. Perfect! "Vă poftesc să ţopăiţi peste gard!" O oaie... două oi... trei oi, vine un berbec afurisit şi îndărătnic şi intră cu capul în gard. Îmi strică gardul. Mare osteneală să repar gardul pentru că nu găseam cuiele. Apoi mai trec vreo două oi, următoarele se apucă să execute Tsukahara şi flic-flacuri cu aterizare în şpagat. Urmează câţiva mieluşei care, normal, n-au cum să ţopăie peste. Îi iau sub braţ si mă căznesc să-i trec dincolo. Când întorc capul, câteva oi tembele jucau lapte-gros. Mă prăpădesc de râs privindu-le cum se îmbulzesc şi se încalecă formând un morman "flufy" de lână creaţă. "La dracu, unde-s câinii?" ... şi uite aşa am dus-o până la 4 dimineaţa.
M-am trezit la 7, mai răvăşită decât oile mele, cautându-mi hainele în frigider!

13 comentarii:

  1. Da' ţăranu'... ţăranu' unde era?! Ce făcea ţăranu'?!
    Clar, dormea! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Exact, dormea! ... De-aici şi tevatura! Băga-s-ar ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant blogul. Cel mai mult mi-au placut imaginile, SUPERBE. Sincere Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Mr-Bean are rezolvarea :)) http://www.youtube.com/watch?v=RQBPggNAnUw

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua,

    Dorim sa va propunem o oferta de colaborare, in vederea unui schimb gratuit de link-uri intre portalul de stiri www.linknews.ro si websiteul dumneavoastra: http://oana-muraru.blogspot.com

    Daca sunteti interesat va asteptam cu un replay (link news ro@gmail.ro fara spatii), iar in cazul in care nu doriti ne cerem scuze si va multumim pentru timpul acordat.


    O zi placuta,
    Echipa LinkNews.ro

    (Scuze de post dar nu am gasit un contact)

    RăspundețiȘtergere
  6. Şi eu sunt în aceiaşi situaţie. Nu am mai dormit o noapte normală de 7 luni....vreau să dorm din nou de la 00:00 pana la 10 dimineaţa.Dar se pare că sper prea mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( Insomniile sunt crunte şi epuizante dar cel mai rău este că atrag după ele depresii teribile. Eu m-am obişnuit cu insomnia dar nu "suport" depresia, aşa că încerc să găsesc o cale de a schimba, de a răsuci cumva realitatea şi modul în care percep anumite stări somatice, de aşa natură încât să mă amuz măcar. Şi apoi, mai bine să par nebună cu perfuzii în cap decât apatică şi depresivă :)
      Poţi încerca o baie caldă înainte de culcare apoi te bagi în pat, citeşti o carte ... uneori funcţionează!

      Ștergere
  7. Ştiu eu un somnifer perfect. Nu dă greş niciodată. e vorba de oboseală.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte adevarat ! Insomnia este o problema.

    RăspundețiȘtergere
  9. De obicei cand am genul asta de probleme un ceai de tel caldut cu lamaie este solutia.

    RăspundețiȘtergere