Totalul afișărilor de pagină

joi, 29 martie 2012

Bucăţi de vreme

El era atent şi iscoditor, uneori până la obsesie, eu eram arogantă şi dezinteresată.
Era introvertit, zâmbea rar, vorbea puţin şi elocvent.
Eram dezinvoltă, gălăgioasă, râdeam din orice cu gura până la urechi.
În plus, iubeam pe altcineva, probabil şi el la fel.
O bună bucată de vreme l-am dispreţuit pentru că nu puteam să-l înţeleg, apoi, pentru încă o bucată de vreme, mă fascina tocmai din acest motiv. Aveam impresia că jucăm un fel de tenis de câmp al interesului şi curiozităţii reciproce, în care fiecare dintre noi serveşte un as celuilalt. Eram colegi, apoi amici, eram inamici, apoi confidenţi, eram amanţi şi apoi inamici din nou.
Bucăţi de vreme ... până am încetat să vreau să-l înţeleg, să-l descos până în viscere, să-l disec. Abia atunci foamea şi nevoia mea de putere a slăbit şi m-am trezit în neputinţă.
El a câştigat controlul.
El era atent...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu