Totalul afișărilor de pagină

vineri, 4 noiembrie 2011

Conflictul - dezbatere

Conflictul este dinamizator, stimulativ şi generator de progrese!
Deşi niciodată nu mi-ar fi trecut prin cap să accept aşa o sminteală, iată-mă îmbrăţişând-o cu admiraţiune.
De exemplu, un conflict în planul ideilor, în afaceri, poate conduce la inovaţie. Spun "poate" pentru că mă refer aici la un conflict de intensitate medie. La intensităţi mari, conflictul poate degenera, aducând în prim plan violenţa, distructivitatea, umilirea iar efectele sunt negative şi imediate.
În cuplu, certurile întreţin pasiunea. De altfel, viaţa nu poate fi concepută în absenţa conflictului. Întreaga noastră viaţă psihică se desfăşoară într-o manieră conflictuală iar majoritatea timpului suntem animaţi de dorinţe contradictorii.
Un lucru este cert, oamenii simt nevoia de a-şi crea propriile lor drame.
Mă gândesc la un roman de dragoste în care totul este mirific de la început până la sfârşit, în care nu apare nicio intrigă şi în care nu există niciun supliciu... oare ar putea deveni vreodată un astfel de roman un best-seller? Mă îndoiesc ...

PS. Eu nu instig la violenţă :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu