Totalul afișărilor de pagină

marți, 7 decembrie 2010

scrisoare de la un admirator :)

ciao me numesc Franco si locuiesc stabile in Brasov.
Sunt o fire foarte deschisa comunicativa sensibila cu bun simntul de umor....dinamica si sportiva...mereu me esprim cu Sinceritate.... am un caracter cu personalitate foarte puternica....
Caut una Femeila Serioasa Comunicativa Sensibila Simpatica Spontanea Sincera si sa nu cer ..mult Draguta cat esti Tu!!
Eu..sunt casatorit.....dar as....Dorit... una Amica Inteligente ...pt una Relatia paralela si
pt una Prietenie Sincera Comunicativa Fara Complicatie.
In acest Forum pina acuma am potut constatare ca este plin de tot felul de oameni ..si multii sunt aici adeverat de jeaba.....
Daca Vrei sa ne cunoastem si sa vorbim mai Serios ..te Las adresa de mail personale:....
Daca nu ...pacat...am sa mai caut.......
Iti Uraz Numai Bine la Toate si Multa Fericire pt Viata Ta!!

Sa ne auzim Numai cu Bine!!!

Ciao Ciao
Franco

3 comentarii:

  1. Hahaha e pe bune presupun... Sunteti compatibili? :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e pe bune! ... de fapt, era pe bune si nu, n-a mers! Prea "sensibil si patetic" pentru gustul meu :)))))

      Ștergere
  2. Daca avea un anume fetish poate ar fi avut mai multe sanse...:))

    RăspundețiȘtergere